pf 2018
firemní "Pour Féliciter"
Navrhovat nová PF bývá často docela zábava. Lidé z marketingu se předhánějí v kreativních nápadech, povětšinou však vykrystalizuje konformější design. O to větší radost jsem měl, když letos zvítězil originální návrh, který má švih, nápad a vtip. Přiznám se, že jsem příliš neočekával, že vedení k letošnímu PF přitoupí s takovým nadhledem už i proto, že v minulých letech zvítězil vždy klasický design.
Díky zpětné vazbě od inzerentů, kde „pfka“ vyšla v tištěné podobně i z emailové komunikace, jsme si jen povtrdili, že jsme šli letos správnou cestou. Pro úplnost je zde jedna autentická reakce:
„Právě, ta spojitost se SNHK je trefná a opravdu skvělý nápad 🙂 Mně se PF líbí a věřím, že budete mít kladné odezvy :-)“
S přáním hezkého odpoledne
Barbora Lungová
Sales manager, mediální skupina mafra